Memorial day med Hangover 2

Skrivet den 2011-05-31 kl 05:38:13 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag är det "Bank Holiday" i USA och alla är lediga och antingen hänger de vid en pool eller grillar. Vi gjorde inget av de då min Gubbe hatar 35 graders värme. Så vi har latat rätt mycket idag (öppnade min O Magazine för första gången idag) och sedan blev det bio på kvällen. Idag kollade vi på Hangover 2. Jag älskade såklart ettan och detta är ungefär samma film, men i en annan miljö. Sjuk och rolig humor och en knasig historia. 

Nu börjar det närma bröllopet och stressen börjar komma igång lite. Det mesta är klart, det är mer små sakerna som måste dubbelkollas. Jag måste göra klart min slide show till festen och massa annat denna vecka. Jag måste gå och besöka deras bibliotek här och komma igång med pluggandet (hur sämst är jag liksom).

Bra sagt Oprah...




Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: