Lördagens hemmakväll

Skrivet den 2011-05-29 kl 05:27:53 i kategorin av Jenira
Permalink

Eftersom dagen varit så fullspäckad är det skönt att komma hem en lördag och inte ha planer inför kvällen. Jag fick världens "cravings" på Cola Zero så jag åkte till butiken för att köpa lite gottigott och hyra en film. Det blev filmen Salt (fast jag är såååå mer lust och kolla på en Non-brain film, ni vet chick flick).

Sedan har jag huvudvärk av någon konstig anledning, eller det kanske inte är så konstigt eftersom jag inte har druckit vatten idag. Men det är inte mitt fel, jag bli kissnödig så himla snabbt så jag vågar inte dricka för mycket vatten ute (inte smart). 

Jag älskar matbutiker, jag blir alltid så ivrig och köper alltid för mycket saker

Billigt eller hur?

Våran besatthet:
Cinnamon Egg muffin med russin
Spicy Beef Salami
Peppar Jack cheese
Sylt
YUMMIIII


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: