Flop Career day men ett besök i parlamenthuset

Skrivet den 2011-05-06 kl 01:31:36 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag är helt slut efter en lång dag. Jag åkte ända till Virginia för att gå på denna mässa, men jag kan inte säga att den var så himla bra. Jag gav mitt CV till någa människor men många av företagen var helt flummiga. Ett företag ville att jag skulle sälja kryssningar och en annan sälja dammsugare hemma hos folk. NEJ tack!

Men vissa var OK och jag lämnade mitt CV hos dem, ett av företagen var Mary Kay, jag får panik bara att tänka på dem. Sedan var jag vrålhungrig och hitta ett ställe för att äta lite brunch. 

För någon vecka sedan träffade jag en jätte trevlig tjej och jag fråga henne om hon ville luncha, men hon föreslog att jag skulle komma till hennes jobb och titta omkring. Så när jag fick adressen så insåg jag att det var självaste parlamenthuset. Jag älskar hela det området, allt är vitt och väldigt rent och vädret var fantastiskt. 

Jag tog bilder inomhus, men jag vågar inte visa dem, för vi satt i Vice Presidentens rum, men jag är rädd att de ska stämma mig eller något. Det är trots allt det landet jag bor i, här stämmer man alla för allt. Jag vågar inte ta risken. Men det var trevligt och en fantastisk arbetsmiljö. 

Det fanns ett litet "Mall" i närheten men jag hann gå in i en butik, mina fötter ville dö. När jag kom fram så var det dagens nästa projekt: VART LA JAG BILEN????????

Såklart åkte jag hem i den värsta tiden ever under dagen RUSNINGSTRAFIK. Mina 20 minuter tog nog mer än en timme. Nu är jag helt död, men jag ska ta en promenad eler något eftersom vädret är så fint och lyssna på lite bra musik. 

Haaaaa deeeeeee :)

Jag körde en mer klassisk look idag
Äggen var så goda och Yogurten var krämig med färska jordgubbar MUMS
Så himla fin dag, man vill bara sätta sig och njuta en stund eller ha en picnic.
VART ÄR MIN BIL????? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jag kommer inte ihåg :)

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: