Tips till Alla hjärtans dag eller vilken dag som helst

Skrivet den 2011-01-30 kl 22:06:55 i kategorin av Jenira
Permalink

Igår så hade jag middag med mina älskade Sarah och Bobbsan. Vi åt god mat och tog igen om vanadras liv. Till efterrätt som jag måste tipsa om kanske några kg övervikt. Vi doppade frukter i smält choklad. Har man ett fondue set är detta mkt lättare, men vi körde mer manuellt. 

Det var himmelsk gott, alla satt och mumsade i sig frukten. Det var fantastiskt och ett jätte mysigt tips om man vill skämma bort sin älskade, eller varför inte sig själv eller en vän. Det var värt varje kalori. Detta kommer jag definitivt att göra om igen.


Idag vet jag inte vad jag har gjort. Ibland flyger tiden bara förbi. Jag hade en mysig frukost stund med mamma och pappa och sen lite träning och lite TV. Sen blev det räkningar samt ett samtal från min älskade bästaste kusin från BD. Vi har lyckats hålla kontakten bra även om våra scheman krockar, men jag hoppas på att träffa honom i sommar. 

Imorn är det en ny laddad vecka. Jag har inte mycket inplanerat mer än mina matlådor (imorn blir det fisk). Men jag ser fram och jobba. Jag trivs på detta mysiga ställe och det är kul att ha saker att göra under dagarna. Mot helgen ska jag nog hitta på något kul. Vad det blir får vi se :)

Hoppas ni haft en underbar vecka.

Kommentarer
Bobbii

Du måste lägga upp receptet till salladen.. Min nya favorit.

2011-02-03 @ 00:57:04
URL: http://mrskhan.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: