Packat och klart - Dags för Svealand

Skrivet den 2011-01-16 kl 21:06:30 i kategorin av Jenira
Permalink

Hej vänner, 

Nu har jag packat klart allt och såklart har jag för mycket kläder med mig som vanligt, men that me. Igår så hittade jag min passion i livet, Chocolate Strawberry's. De var så goda att jag kunde inte sluta tjata om dem hela dagen. Jag vill ha fler. 


Min nya passion

Sedan åkte vi till DC och satte oss på Gazuza, en lounge aka vattenpipa ställe och åt suchi. Jättemysigt och sedan kom två av våra vänner och gjorde oss sällskap. Idag har jag packat och det är svårt och veta hur mycket kläder man ska ta med sig, för allt ska ju tillbaka hit igen. Men jag ska jobba ett tag när jag kommer tillbaka. Inte på mitt gamla jobb, en ängel Camilla har hjälpt mig att få jobba ett tag på Aktieinvest. 


Gazuza - Bild från google

Ser fram emot att jobba med henne och att få sysselsätta mig ett tag. Då behöver jag ju arbetskläder så jag var tvungen att packa ner lite mer än vad jag hade tänkt :)

Nu har jag precis ätit en underbar lunch och åkte till Colombia Mall för att byta storlek på en svart kjol som jag hade köpt från HM och sen hade jag köpt ett par snygga chic glasögon från Banana Republic, men de gick sönder när jag skulle använda dem, så typiskt. Men jag fick de lagade. Måste ju vara snygg till min vår look. Nu har två av de solglasögon som jag vill ha till sommaren. Ett par chic, ett par casual och jag vill ha ett par till.


Älskar hennes kattliknande Dior glasögon

De klassiska Rayban ser jag fram emot att använda i vår/sommar
The bigger, the better :)


Jag ska nog gå genom min sista packning och vila en stund innan jag åker till flygplatsen. Ha det bra vänner, vi ses i Sverige :)

Tudelooo



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: