Veckans - Vill ha lista (Zara)

Skrivet den 2011-02-13 kl 22:40:39 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag är en riktig klänning människa och helst ska de vara bekväma samt inte sitta åt för tajt i magen. Sen är jag besatt av jackor. Jag sålde och gav bort en massa jackor när jag sålde min lägenhet. Men jag kan säkert ha hur många kappor som helst. Jag bara älskar jackor och kavajer. 

Här är några som jag inte hade tackat nej till:



Jackor


Jag passar inte i krage, så denna modell är perfekt för mig. Jag bara älskar den.

Denna är ombloggad och skulle vara så himla fint till en helsvart utstyrsel vilket jag har väldigt ofta. Denna skulle piffa upp min garderob regält.


Klänning

Läder detaljen är en favorit i år.
Älskar den eleganta modellen med 3/4 längd arm
Dessa skor SKA JAG HA I GARDEROBEN 2011

Jag är ju en sucker för prickigt

'
Härlig kvinnlig modell

En perfekt sommar/Vår klänning




Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: