Hemma idag med min MacBook

Skrivet den 2011-02-15 kl 13:34:25 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag mådde inte så himla bra i morse så jag bestämde mig för att stanna hemma. Jag är inte så mycket för att vara sjuk, tycker att det är så fruktansvärt tråkigt, men ibland måste man bara helt enkelt.

Men jag har unnat mig alla program via kanal 5 play och tv 4, är det inte underbart att de finns. Jag började med att ta igen alla stylisterna programmen som Frida och Sofie Fahrman har. Jag tycker att de är roliga, men stör mig på en och en annan karaktär. Som Viktoria, jag har lite svårt för människor som vill vara med i häftiga tävlingsprogram och sedan inte ta kan lite stress. Det här är ett program jag själv skulle vilja söka till och dessa människor får chansen och verkar inte bry sig alls. Tråkigt tycker jag. Man vill ju se lite engagemang av dessa människor. 

Stylist skulle nog vara ett yrke som skulle passa mig, men jag vet inte. Jag tror jag gillar den här stressfaktorn som de får gå igenom. Det ger mig någon slags adrenalin. 

Men idag har jag unnat mig detta och sedan reprisen från Masterchef, som är otroligt spännande och samt gårdagens avsnitt från Halv 8 hos mig. Jag hade så gärna velat göra detta med mina vänner, men det är svårt och få våra scheman att passa ihop. 

Sist men inte minst så kollade jag på det nya avsnitttet med Nigella. Ohh Nigella vad jag är förälskad i dig. Jag skulle vilja ärva hennes passion för matlagning. Om det är något som hon inte är, så är det hälsosam, men man struntar liksom i det. Man blir bara så himla glad av att se henne och i det nya avsnittet som du kan se på TV 4 play så gör hon två fantastiska rätter och en otrolig efterrätt och alla recepten verkar så himla enkla. Detssa ska jag göra någongång snart har jag bestämt mig.

http://www.tv4play.se/hem_och_fritid/nigellas_kitchen?title=nigellas_kitchen_del_5&videoid=1223064

Hon är FAB!





Kommentarer
Bobbii

Ooo maten på bild 2 ser så gott ut.. Me waaant!!

2011-02-15 @ 21:45:49
URL: http://mrskhan.blogg.se/
Carra

I knoooow, asså kolla på avsnittet, hon gör såååå goda saker!

2011-02-15 @ 21:57:12
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Sana

Blääää bläckfisksrisotto.. Jag som älskar risotto i vanliga fall :)

2011-02-22 @ 20:31:52
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: