Kungen av Sushi

Skrivet den 2011-08-10 kl 23:06:36 i kategorin av Jenira
Permalink

Igår bröt jag fastan med sushi. Jag är ett stort sushifan, men jag måste säga att jag ätit mina bästa sushi sorter i USA. De har så många variationer av sushi att jag aldrig vet vad jag ska beställa, men gårdagens favorit blev Spicy Lobster roll, yummi. Jag åt även massor med edamame bönor, jag tror nog att jag är besatt av dessa bönor. Jag älskar pillret att få ut dem och alla bara kollade på mig. Men de är ju så GODA!

Efter blev det tredje bion på raken, vi såg filmen "The rise of apes" Eller något sånt, filmen var faktiskt helt ok för att vara en apfilm och Frieda Pinto från Slumdog var med i filmen och såg fantastisk ut som vanligt. 

Idag har jag varit på gymmet fast jag har fastat, men jag gjorde inte något drastiskt så att jag skulle bli törstig. Men det blev lite core och så gick jag på gåbandet. Det funkade bra, tyckte jag :) Nu ska jag börja göra mig ordning. Jag ska nämligen få vara med och planera en Möhippa veckan innan min födelsedag och jag älskar att planera. Jag hade själv en fantastisk möhippa och ska ta med så mycket influenser jag kan från min egna möhippa men ändå göra den till hennes egna.

Min banankaka från igår vart en hit, ni bara måste pröva den, för den är så himla saftig och god :)



Den med gula såsen och Phillirolls är mian favvosar







Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: