Water for elephants

Skrivet den 2011-04-30 kl 22:05:12 i kategorin av Jenira
Permalink

Igår vad jag och såg filmen "Water for Elephants" och jag måste säga att jag älskade filmen. Jag är ett stort fan av underbara Robert Pattisson och Reese Witherspoon. De båda var fantastiska i filmen och filmen var både rolig och sorglig. Man ville adoptera en elefant efter filmen, så tummen upp för den. Jag och Naureen köpte även en Mors dags present som vi sååååå klart lämnade på stolen och gick, men den finns kvar i butiken. Det är verkligen intressant att hänga med 17 åringar, man inser hur gammal man har blivit. Jag hängde inte alls med i deras konversationer och jag minns hur man fnissade åt allt och alla. 

Idag är det valborg i Sverige och jag har massa roliga minnen från Valborg både från Uppsala och Stockholm. Jag älskar att titta på majbrasan, så idag saknar jag sverige lite extra mycket. Svensk sommar är det bästa som finns. 

Ett av mina galnaste försök att fira Valborg, var när jag kom på ideén att vi skulle grilla även om det regnade, vilken kaos men mys Valborg det blev.

Sen måste man ju passa på att gratta Kungen :)

Tröja: Monki
Byxa: HM Divided
Skor: Urban Outfitters
Fniss majorna
Soppan var INTE god jag beställde helt fel soppa och äpplet lämnade jag som driks :)
Sallad: Fuji appel sallad på Panera Bread
Sephora väskan är till Naureen, vi köpte lite ansiktsprodukter som hon behövde.
Pumpkin muffin och Brownie
AMC bio

VALBORG 2008
Ingen ville gå ut, men jag insisterade på det skulle bli bättre väder och att man bara måste grilla på Valborg, resultatet blev att Mandy svor åt mig 19738347 ggr. Men ett roligt minne :)

Korv, majs och Hallomi
Varför klaga när vi hade ett paraply, vi turades om att hålla paraplyet. Här var det Shenes tur.



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: