My Court wedding day

Skrivet den 2011-04-18 kl 03:21:48 i kategorin av Jenira
Permalink

Hej vänner, 

Jag har verkligen inte hunnit blogga denna helg eftersom jag haft så mycket att göra. Jag tror jag sitter ner för första gången nu. I fredags var det en liten speciell dag för mig. Jag gifte mig :) hihihihi Nu är jag en riktig MRS person. Det var kul, eftersom jag och min Hubby skrattade under hela cermonin. Domaren kunde inte uttala våra namn och jag heter ju Carolina, hur svårt kan det vara. Så jag och hubby kunde inte sluta fnissa när hon sa våra namn. Sen slutade hon med " You may kiss your bride". 

Hon var så söt och ville ta kort med oss. Det var en otrolig vacker dag och efter vår lilla privata cermoni åkte vi till Baltimore Habour för att äta en god lunch. Det blev Meza på ett fantastiskt fint ställe. Baltimore hade så många andra resturanger som inte var öppna under lunch tid, så jag kommer nog defenitivt att gå tillbaka. 

Så I am married now på riktigt :)

Vi och den söta domaren.
Kjol H&M
Skor Vagabond
Top Zara Basic
Solbrillor Forever 21
Väska MBM Jacobs
Heart Heart <3
Baltimore Harbour

Kommentarer
Sarah

Ni ar sa underbara!! LOVE LOVE och tonvis med LOVE & HAPPINESS till er bada. PUSS pa kinden vackraste Carolina

2011-04-18 @ 11:51:22
URL:
Bobby

oh gumman du är så vacker. ni kompletterar varandra perfekt. önskar dig en massa kärlek och lycka min vän.. <3

2011-04-18 @ 14:00:20
URL:
Anuja

En Carrie och Mr. Big moment! Grattis till er officiella registration!

2011-04-18 @ 15:07:03
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: