Det e dags....hela magen e knas

Skrivet den 2011-04-06 kl 23:11:50 i kategorin av Jenira
Permalink

Ja, nu är det dags. Allt känns så himla förvirrande. Jag vet inte vart jag ska ta mig till. Känns som en lång semester. Detta är kanske mitt sista inlägg från sängen på länge (hoppas att allt går bra imorn). Nästa gång jag skriver är det från en annan värld. 

Mitt syfte från början med att skapa bloggen var att skriva om mitt liv i USA, så nu äntligen får jag börja. Jag kommer sakna alla mina vänner och min underbara familj. 

Ha de gött och så ses vi i USA (hoppas allt går bra, vågar inte ta något i förskott, är så himla nervös).





Kommentarer
Sarah

Världens vackraste Carolina önskar dig all lycka i världen. Ni finns alltid i mina böner. <3 er

2011-04-07 @ 11:04:06
URL:
Sara

Det kommer gå så bra sötnos!! Äntligen!! Jag kommer sakna dig massor!!! Pusssss

2011-04-07 @ 13:56:01
URL:
Kali

Juti, det kommer att gå jättebra!!! Home är där du har DIN lilla familj och din lilla familj är Anu nu så då kan det inte gå på något annat sätt än bra!! Vi får höras! Kram

2011-04-08 @ 00:36:39
URL:
Carra

Tack tjejer...jag har fortfarande inte fattat det. Men idag känns allt bra. Massa kramar

2011-04-08 @ 13:48:25
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: