DC meets Wifey event

Skrivet den 2011-04-25 kl 01:47:17 i kategorin av Jenira
Permalink

Igår invigde jag min lilla söta röda väska och jag är jätte nöjd med den. Den är lagom stor och får plats med det viktigare. Sedan var det dags för "DC meets Wifey" eventet som Hubby ordnat. Dock har jag träffat de flesta, men han ville ändå göra det officiellt att jag flyttat hit. 

Vi gick till ett ställe som hette Maté och jag må säga att det var min snabbaste fixning ever, jag hade 30 minuter att duscha, sminka, tårka håret och det är inte mycket tycker jag. Men mitt hår var typ blött när jag lämnade huset men vi ville ju inte vara sena till vårt egna event. Maté ligger i Georgetown och är ett sushi ställe. Helt OK Sushi måste jag säga, men det finns bättre ställen i DC. 

Musiken var på topp och det blev en lång kväll som slutade med att vi sov hos Hubby's kompis. Jag dansade som en galning och har ont i hela kroppen idag.

Jag gillar min röda "Pricken" väska
Hela glada gänget, en riktig rolig kväll

Den gröna längst bak var godast

Kommentarer
Bobbii

Jag ÄLSKAR väskan

2011-04-27 @ 00:03:28
URL: http://mrskhan.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: