Cherry Cherry Blossom

Skrivet den 2011-04-11 kl 00:24:35 i kategorin av Jenira
Permalink

Hej älskade vänner, 

Igår var jag och Anu på en restaurang med namnet Zentan, så himla god mat. Det var mycket suchi men de godaste suchi jag ätit. Jag tog en som hette Vegan och jag måste säga att det var nog inte sushi även om det såg ut som det, men jag njöt verkligen och mätta blev vi i alla fall. 


Idag åkte vi till DC för att se det sista av alla Cherry blossom träden och det var verkligen det sista. Tydligen missade jag blommorna med en vecka, men vi lyckas se några träd som fortfarande hade lite blommor kvar. Vädret är verkligen konstigt här, man känner verkligen att det är vår. Ena sekunden var det kallt, sen plötsligt blev det jättevarmt och alla klär sig så olika. Vissa i beach kläder och andra i vinter jackor, men det var väldigt härligt att promenera när temperaturen steg. Det var även någon slags drak festival där. 

Vi slutade vår DC dag med att äta på min favorit Nandos, men det var riktigt starkt, det rann från min näsa och jag vart helt svettig efter min meal, men mums vad gott det var :)

Outfit:
Jeans-Bik bok
Skor - Zara basic
Top - H&M
Kavaj - H&M (fynd gammal)
Väska - Marc by Marc J



Kommentarer
Sarah

ni är så fina tillsammans kärlek

My God vad fint det såg ut..våren är fortfarande inte här..men den kommer snart.

Stor puss på dig babe!

2011-04-11 @ 09:07:53
URL:
Carra

Tack kompis pöss tillbaka

2011-04-11 @ 17:12:48
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: