Brunch a la Carra

Skrivet den 2011-04-03 kl 19:48:02 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag hade jag ordnat en liten brunch till mina söta vänner. Jag fick lite panik när jag vaknade 11 istället för 8. Men det gick bra. Det var trevligt och jag hade ordnat en liten lek om mig som prinsessan Bobby vann. Det var mysigt och vi tittade på massa bilder från förra årets events. 

Nu är jag så himla mätt. Jag fortsatte att äta när alla hade gått och det är hur mycket som helst kvar. Hur som helt, nu ska jag landa lite och titta på lite söndags tv. Så skönt att inte ha jobb imorn. Istället ska jag till sthlm och träffa min Bobbsie och jag tänkte bjuda henne på kinesisk afton på berns, därefter ska jag på pedikyr. Efter det skall jag hem till Karines nya lya. Så det blir en rolig dag. 

Tack till alla som kom, kommer sakna er och tack för alla fina presenter.


Jag försökte mig på Leilas tårta, men den var svårare än jag trodde.
Självklart blev det hemmagjorda macarons och citron cupcakes.
Detta blev ett sista sekunden idé eftersom jag älskar choklad doppade jordgubbar.
En älg form och stora kanelbulle formar.
Jag älskar husmanskost och godis, så detta var en bra idé :)
Kaffe i USA är lite sött för mig, så jag fick världens sötaste kaffegrej och kaffe.

Tack alla söta människor


Kommentarer
Kali

Vad duktig du ar!!!! Jag forvantar mig alla dessa saker i USA sen...:))

2011-04-04 @ 02:13:05
URL:
Carra

Ja tro mig, jag fått så många kok och bakböcker i present..det e bara en början...

2011-04-05 @ 01:27:44
URL: http://madebyjenira.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: