Dagens - Söndagsmys

Skrivet den 2010-11-15 kl 00:10:06 i kategorin av Jenira
Permalink

Denna helg har varit mycket aktiv och rolig, man har hunnit med ett och annat och sen har man inte hunnit med en massa andra saker som man hade planerat. Som att tvätta kläder, sy in flera saker osv. Men men..det får bli nästa helg. Men söndagar kan vara förjäkliga eller underbara. Idag hade jag en underbar söndag med min vän.

Vi började dagen på Clarion Hotell Brunch på Norra Bantorget. Jag har ju nämnt innan hur mycket jag älskar hela brunch konceptet. Jag hade varit på detta ställe innan och jag gillar stämningen och maten. Så jag skulle definitivt rekommendera detta ställe. Men det är lite saftigt pris om man jämför med andra ställen. 




Men jag ska tills jag flyttar ha som mission och pröva olika ställen. Nästa vecka skall jag äta brunch på Kung Carls Bakficka. Jag återkommer med review om den då. Jag kan verkligen tipsa om att bruncha med sina vänner istället för att äta middag. Så himla mysigt och perfekt avslappning en förmiddag.





Sen fortsatte vi kvällen mot Sergel och det blev bio med filmen "Due date ". Mys pys helt enkelt. 

Men jag inhandlade något som jag har velat testa länge. En ansiktstvätt som från serien "REN". De fokuserar sig mot mer icke kemikaliska produkter. Så det passar mig som har känslig hud. Jag får se om den är bra. Fick rekommendation via en bra vän.




Så söndagsmys e super tycker jag. Men nästa vecka måste jag bocka av det som man missa. Men brunch varje helg tycker jag :)


Sov gott

Kommentarer
Eskilirmelin

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-03-31 @ 07:57:31
URL: http://eskilirmelin.blogbow.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: