Hot Yoga - inte lätt men bra som bara den

Skrivet den 2010-12-28 kl 04:37:39 i kategorin av Jenira
Permalink

Hellu vänner, 

Idag var jag hemma och MÖS. Jag tittade på Avatar och Meet Joe Black, två bra filmer om du frågar mig. Har ni sett dem? Sen så gick jag på Hot Yoga 90 min pass. Jag måste säga att de kunde ha tonat ner passet till 60 min. Men men, det var ett yoga pass, men de ökade temperaturen till 100 grader F. Så det var lagom varmt. I mitten svettades jag massor, men jag tyckte bara att svettningen var plus. Jag minns inte att Yoga var så jobbigt, då jag föredrar Pilates mer. Men jag kommer definitivt gå tillbaka. Dock inte mer än en gång i veckan. Relaxen på slutet var skönt, jag somnade nästan. Jag har ofta ont i ryggen. Jag kan verkligen rekommendera detta för de som har samma problem. Men det krävs massa tålamod, eftersom det är mycket upprepningar och slowmotion.





Imorn ska vi åka in till DC och se julbelysningen, för efter nyår är allt borta. Igår åkte vi till en Mall som heter Tysons Corner. Den var så himla stor, jag tror inte vi hann se en fjärdedel av den. Men jag hade gett N ett presentkort, så vi handlade upp den. Själv bytte jag ut min julklapp till en vit vanlig top med pärlor (sååå me). Och en lila basklänning. Jag bytte även ut mina UGGs till en storlek mindre samt svarta. Jag tror jag gillar mer diskreta skor, så det blev black for me. Vi avslutade dagen med Suchi :) Phillirolls och dumplings. GOTT!

Phillyrolls
Shrimp dumplings

//Tudeloo



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: