Gym member at lifetime fitness

Skrivet den 2010-12-18 kl 22:02:57 i kategorin av Jenira
Permalink

Hej vänner, 

Jag har inte haft tid och blogga alls, men nu fick jag lite tid. Det är fantastiskt att jag är här. Det har varit känsloladdat. igår var det en minnesstund så det var jobbigt men vackert. Men otroligt härligt och det kommer nog ta tid innan jag hinner anpassa mig. Vi skulle göra en workplan för ett nytt nummer som jag skall ha i USA, jag måste säga att JAG FATTA INGENTING VAD HAN SA. Jag hängde inte med. Men det e häftigt med jul och allt. Jag är förälskad i deras Malls...vi bor nära Colombia Mall, ska dit imorn och göra min sista julshopping.

Jag träffa massa nya människor igår, jättetrevligt. Sen har jag fått en liten 10 åring kompis som är granne med oss. Super amerikans och tuff. Man vill bara krama hemme heeeela tiden. Så söt.

Idag lyckades jag somna om, jag har fortfarande super yetlag, vaknar 6 varjedag, men idag lyckades jag somna om igen och vakna lite senare. Sen blev det familjefrukost och min löve tvingade mig äta vitt bröd HAHA.
Efter det så åkte vi till hans gym där jag blev medlem, jag kände mig som en RIKTIG FOB. Allt var så stort och pampigt och jag tappade bort honom flera gånger. Men tydligen glömde jag att packa ner mina träningsskor, sjukt irriterande, så vi gick för att köpa nya. Damstorlekarna var så stora att de rekommenderade att jag tittade på barnavdelningen. Vi hitta inga, men imorn ska jag till Mall med Naureen och hoppas jag hittar några då, för att jogga i Converse var INGEN hit. 




Jag saknar det svenska språket lite, så det är skönt att få skriva av sig lite. Men allt är bra och det är väldigt avslappnande än så länge. Idag ska jag baka Lussebullarna med Naureen när hon har julhandlat klart.

Modemässigt så har alla här UGGS och jag kommer nog att investera i ett par jag med. Sen har INGEN vinterjacka och det är ju klart vinter här. Vissa går med balerina, jag fattar ingenting. En kul grej: min lilla kompis frågade mig, How do you get to work? Jag sa: With bus and train. Hon var chockad. YOU DON'T HAVE A CAR????? Jag sa: Nope. Hon sa: I am soooo having a car, never taking the bus with people I don't know. Hon är 10 år. 

Aja... ha det bra.

THOOHEJ

Kommentarer
Blaggeur

Fan va kul o läsa om ditt liv där!!! Fortsätt blogga om det kram haffa

2010-12-19 @ 18:02:32
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: