What did I do today?

Skrivet den 2012-03-06 kl 05:40:36 i kategorin av Jenira
Permalink

Absolut ingenting, jag hade svårt att komma upp från sängen imorse. Jag hade en sån där klump i halsen och kunde int riktigt förstå varför. Min mamma fyllde år i lördags och jag har missat båda deras födelsedagar, så kanske därför eller så vet jag inte riktigt. Jag hade i alla fall klumpen hela dagen och jag kunde inte få bort den, så därav kunde jag inte komma ur sängen. Stora delar av dagen spenderade jag med att kolla på cooking channel och food network. Sedan tvingade jag mig till gymmet och fick en "sädär ok" träningsdag. Ibland har jag tyvärr såna här dagar, jag kan inte hjälpa det. Jag vill vara positiv hela tiden, men jag sitter på nålar just nu med jobb och sånt och kan inte tänka på annat.

På kvällen åkte vi hem till mina svärföräldrar och fick i alla fall äta en härlig middag med familjen och spenderade lite tid med min svägerska. Vi stal hennes Nutella burk och nu känns det som om vi gjorde något olagligt. Jag lovar att jag egentligen inte ville sno burken, men min man övertalade mig. Fy skäms på oss !! Jag ska köpa en ny nästa gång vi åker dit, jag lovar. 


Family time



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: