CASUAL FOR YOGI

Skrivet den 2012-03-09 kl 03:18:51 i kategorin DINING OUT av Jenira
Permalink

Jag kom precis hem från en snabb träff med vännen Roshini och vi har alltid något att prata eller klaga på. Vi åt lite middag på Cosí och glass på Berrycup. Om någon av mina vänner kommer hit ska jag ta er till Cosí ovh beställa deras smores bricka som är det bästa som man kan äta som efterrätt. MUMS!

Det är alltid lika trevligt att träffa henne. Hon bor rätt nära mig och det ligger ett town center nära henne där det finns massa restauranger, bio och andra saker. Det är rätt mysigt och i detta fina väder blir man ju sugen på glass. Grejen är bara att det blåser så himla mycket att jag faktikskt frös lite och var rädd att jag gjort ett dumt val att inte bära en jacka. Så nu gottar jag med lite te med honung får att hålla borta alla baciller (BORT FRÅN MIG).






Mys & Bekväm Outfit




Alla Yogiställen och jag menar alla ägs av Asiater och det finns tusentals av olika Yogiställen. Bra affärsidé!!!!
Tutti frutti, Pinkberry och Fro Yo är mina favoriter.






Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: