Back in bed

Skrivet den 2012-03-02 kl 23:10:44 i kategorin av Jenira
Permalink

Ja, jag är tillbaka i sängen igen, för att jag blir inte av med huvudvärken. Det kan väl inte vara migrän, eller? Jag vet inte, men jag orkar inte tänka på det. Idag är jag ensam hemma, min Hubbz ska hem till sin kompis och fira hans födelsedag och jag orkar inte följa med för att det är typ 8 killar om inte fler och de alla ska kolla på fotboll klockan 7 på morgonen imorgon bitti (ehhhhh don't think so). Jag ska passa på att kolla på filmen "Moneyball" och äta något gott. Ska ner till Whole foods och köpa lite middag och en mumsbit. Men först jag vill vila bort min huvudvärk. 

Jag började min dag tidigt med att gå till House of Sweden som hade ett Seminarium som handlade om Young Innovators. Seminariet var otroligt intressant, jag älskar att höra om andra entreprenörer som har lyckats med deras fantastiska ideér. Jag hoppas på att en dag bli en framgångsrik entreprenör. En dag....

Mest var det kul att åka tillbaka till House of Sweden och träffa mina gamla vänner. Men jag stannade inte länge då jag hade min andra intervju idag och om jag ska vara ärlig, så har INGEN aning om hur det gick. Det var mycket mycket svårare än förra gången och de hade mycket mer detaljerade och komplicerade frågor. Så jag vet inte hur det gick, vi får väl se. Det kan verkligen gå hur som helst, ett tag fastnade de på min visum situation. Om jag inte får jobbet för att de inte anser att jag har tillräckligt mycket kompitens, då kan jag leva med det. Men om jag inte får jobbet för att de är rädda för mitt visum, då blir jag inte så glad. 

Nu ska sova lite nu och ta en Advile (deras alvedon) och hoppas på att värken har försvunnit när jag vaknat. Imorgon ska det bli blaaah väder, men jag ska till DC och bruncha med Rosh. I love Brunch :)


Back ti HOS


Svenska Ambassadören för USA


Sveriges Näringsminister Annie Lööf


Lunch innan intervjun på Starbucks, en tonfisk sallad som INTE var så god. 





Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: