American Diner Brunch

Skrivet den 2012-03-11 kl 20:11:52 i kategorin DINING OUT av Jenira
Permalink

Jag är så mätt att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Det är superfint väder idag och jag vill inte sitta hemma, men jag måste förbereda mig lite inför en intervju jag ska på imorgon. Tjänsten är lite annorlunda från de tjänster jag sökt tidigare, men verkar ändå vara rolig (tror jag). Jag ska göra mitt bästa för att ge ett bra intryck. 

Vi åt precis brunch på Silver Diner som är en av många Diners som finns i USA. Jag tycker att de är gulliga och man kan önska låtar på en liten juke box. Jag gillar Diner mat även om det är lite sliskigt, men perfect på en Söndags morgon. Jag älskar allt som är "Benedict" så jag beställde en taco version av detta. Förra gången beställde jag pannkakor och våfflor, men det är FÖR söta, till och med för mig. Vi träffade ett annat par som jag verkligen gillar och ser fram emot att hänge med dem mer. 


Kön är alltid lång på söndagar.




Jag och Hubbz delar alltid på en av deras många shakes. Denna var en vanilla latte med chocolate fudge.


Jag önskade en Jackson 5 låt, men det inte om den spelades ;)


Min älskade fina Munia.




Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: