Ny bok and nya sökningar

Skrivet den 2012-01-04 kl 22:25:24 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag hade glömt hur tidskrävande det är att söka jobb. Man tröttnar efter en timme men sedan slår jag mig i ansiktet och fortsätter igen. Idag gick det sådär. Jag känner att jag tappat mig lite i networking området. Jag vet inte vart jag ska börja igen. Jag fick en intressant ide om att starta en egen grej i DC. Konceptet finns redan i NYC men inte i DC och jag tror verkligen att det finns marknad för det. Men grejen är att jag har viljan, men inte erfarenheten eller resurser för att göra detta. Jag har massor med frågor till min kusin när hon kommer tillbaka till USA :) 

Jag vet inte, det är bara en idé men jag försöker att komma tillbaka till verkligheten och söka söka söka. Jag ska nog gå hem snart för jag har en ny bok som jag kan läsa. Sedan vill jag ut och gå lite innan det är dags för att äta middag. 

Jag har nämligen ett annat litet projekt på gång och jag behöver alla ideér jag kan få, men återkommer om det senare :)


Skinny Latte Mocca idag





Kommentarer
Kali

Jaha du....så spännande!!!;) jag ringer nästa vecka hihi

2012-01-05 @ 00:56:21
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: