Inte lätt att komma igång

Skrivet den 2012-01-10 kl 03:32:36 i kategorin av Jenira
Permalink

Idag har min Hubbz åkt på resa med jobbet och det är väl inget nytt tänker ni, men av någon anledning så saknar jag honom lite extra mycket idag. Inge kul att mysa i soffan själv och det är ingen som mosar mitt ansikte med kudden eller klämmer på mina fettvalkar. Så jag längtar redan till fredag tills han kommer hem (kom fredag nu nu nu). Jag ska försöka göra något mysigt för honom när han kommer hem.

I alla fall, idag har jag inte varit så effektiv och gjort allt i slow motion. Jag kunde bara inte komma igång av någon anledning. Men jag lyckades på något sätt städa lägenheten och kolla på för mycket tv och släpa mig till gymmet och det var nog där jag piggnades till lite. I övrigt har jag nog haft en ganska så värdelös dag. Jag måste nästan göra något vettigt innan jag går och lägger mig så att jag känner mig som en bättre människa. Dessutom så är jag är besatt av the Kardashians att jag drömmer om de nu. Nu är min Hubbz lika besatt som mig hihi :)

Ok jag ska göra en vettig sak idag och det är att skriva en lista på allt som skall göras denna veckan. Jag bara fååååår inte sova bort veckan. Imorn ska jag på en intervju (tror jag) eller det är kanske ett info möte. Sedan ska jag träffa mina nya SWEA kollegor för första gången och det ska bli spännande. Jag är den nya medlemmen i styrelsen och ser fram emot att bli aktiv i något igen. Jag vägrar bli en soffpotatis för jag har hela mitt liv drömt om att bli något och jag vill inte tappa den drömmen.

Nej nu ska jag kolla på klart på mina vänner The Kardashians och sedan göra min lista....wohoooo... 









Bilder från våran mysiga dag i DC. Försökte göra en ballerina pose men jag tror att den drömmen krossades för många år sedan. Om jag får barn ska jag tvinga dem dansa balett oavsett om det är en pojke eller flicka. Nu njuter jag att titta på andra balettdansörer istället. 



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: