Zlatan fans

Skrivet den 2012-04-05 kl 06:33:59 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Det är spring break för många skolor i USA och min svägerska är ledig hela veckan. Jag frågade om hon ville övernatta här en dag och passade på att bjuda mina svärföräldrar på middag eftersom de skulle komma och lämna av henne. Mina svärföräldrar är väldigt hälsosamma och de gillar grönsaker så jag gjorde mitt bästa för att ha en middag anpassad till dem. Visar bilder sen vad jag gjorde. 

Igår var vi i alla fall hemma hos Rosh för att titta på Milan vs. Barca matchen hemma hos henne och tråkigt nog så förlorade Milan (vi spelade in den för att kunna titta på den efter 19.00). Jag är inte något stort fan av Milan, men man älskar ju Zlatan. Men maten var god, jag och Roshini hjälptes åt att förbereda middagen. Hon gjorde jätte jätte goda lamburgers och jag gjorde mina sötpotatisar pommes och varm orzo sallad. Orzo är en pasta sort som ser ut som ris men det är egentligen pasta. Jag har nyligen upptäckt denna pasta sort. 

Idag har jag läst boken Hunger game som jag tycker är bra, men jag trodde den skulle vara bättre. Den är INTE bättre än Harry Potter eller Twiligt böckerna, tycker jag i alla fall. Det var meningen att vi skulle se filmen imorgon, men min svägerska har redan sett den (dvs. Hunger Games). Så jag får kolla på den med Hubbz nästa vecka, jag är sugen på att se 21 Jump street, den verkar rolig och jag är ett fan av Channing Tatum :)

Imorgon ska jag leka med min syrra hela dagen, jag vill göra en stoooor frukost så att vi håller oss mätta och sedan åka in till DC och Georgetown. Sedan ska vi äta middag med en grupp tjejer på kvällen. Sov gott nu alla vänner.




Gör mina favvo pommes


Varm Orzo sallad med tomater, basilika, pinjenötter och parmesan.


Det här har jag gjort många gånger.


Middagen var i alla fall god även om Zlatans dag inte var så bra.

Kommentarer
Anonym

Ser så god ut alltihop

2012-04-05 @ 10:44:30
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: