Saturday is funday

Skrivet den 2012-04-09 kl 05:11:23 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Helgen går mot sitt slut. Jag har verkligen inte känt av att det är påsk tyvärr, inga påskägg eller godis eller påskkärringar, men jag har ändå haft en superhelg. 

I fredags så joggade jag i Georgetown vilket är en fantastisk upplevelse om vädret är bra. I lördags så mötte vi upp våra buddy's som också gillar att hitta på nya saker som oss. Hela lördagen gick ut på att vi skulle till en speciell "Hole in the wall" ställe i Virgina som vi hade hört är fantastisk. Innan det ville vi vandra, cykla eller spela badminton. Det blev inget av dem och eftersom vädret var på vår sida åkte vi till Georgetown igen (tre dagar i rad för mig) och hyrde kayaking båtar. Det var riktigt kul men jobbigt för armarna och vi sattes på prov om vi hade teamwork eller inte. Sedan åkte vi till restaurangen för att fira OCH DE HADE SIESTA. Snacka om att vi blev besvikna av att se personalen äta maten och jag har aldrig hört talas om siesta i Usa. Så det blev Koreansk mat istället, vilket också är gott.

Resten av helgen har varit riktigt soft med film och massa golf och lite fotboll. Alla fotbollsmatcher visas tidigt på morgonen här och i morse åkte vi hem till Rosh för att se matchen eftersom hennes man är Arsenal superfan. Jag ville hellre titta på Golf av någon anledning, jag vet inte vad det är med mig nu för tiden hehe.




Twinny


Under Key bridge


Hur svårt kan det vara?




We are ready, bring it on!


Team Islam


Team Malik


Vi paddlade utanför Svenska Ambassaden, de måste vara trötta av att se mig där :)


Mucho fun men man blir trött efter en timme. Vi försökte sitta stilla ibland och titta på utsikten. 




Kommentarer
sarah

Helt kär i bron..herregud vad fint det är!! Helt underbara bilder yao!!

2012-04-09 @ 12:52:41
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: