En bra ny start

Skrivet den 2012-04-25 kl 01:41:31 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Så idag var jag back på Starbucks med samma kaffe i handen och min plats som alltid är ledig. Det är alltid tufft att börja om något, samma sak gäller det när man ska börja plugga eller börja jogga. Samma frustration som till slut alltid går över. Jag kom igång efter en timme och imorgon har jag en intervju med en ny rekryteringsfirma, vilket är bra eftersom det tvingar mig att åka till DC för att se lite människor. Jag har även bestämt mig för att gå på ett event på torsdag för Swedish Chambers DC då en tjej som heter Maja skall komma, som har startar ett företag i NYC. jag har kommit bort lite från nätverkandet, så det är nog bra att jag börjar igen. 

Jag flyttade min position från Starbucks till Whole Foods, eftersom jag inte gillar Starbucks mat och unnade mig en yummy sallad. Jag gillade verkligen ljudnivån där så jag ska byta min Starbucks till WF istället (ett tag i alla fall). Jag sitter och tänker om jag ska gå på en prommis eller träna på crosswalken på gymmet? Jag tror att det börjar bli mörkt, så lika bra att jag går till gymmet. Tänkte bara leka med mina tre små barn dvs. vikterna som jag försöker göra när jag inte springer. Jag använder lätta vikter men upprepar mina övningar flera gånger.

OK dags att smyga ut....



Say Hello to my friends...Håkan, Bråkan och Kråkan!





Kommentarer
mishiluu

loool vilka namn. duktig du e som orkar med 10 kg. LOL ja måste uppgrade min 2 kg till nåt tyngre.

2012-04-29 @ 21:53:03
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: