Dagens i-landsproblem

Skrivet den 2012-04-18 kl 05:56:41 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Så jag kom hem från SWEA styrelsemötet och på mötet idag tog en av tjejerna med sig en påse full med saker som hon hade fått av ett par tjejer som hon hade haft ett event med och som jag inte gick på. Hon personligen använder inte dyra produkter så hon gav något till alla styrelsemedlemmar. En grej som jag märkte på produkterna var att det var för rynkor, och dit har jag (ännu) inte kommit. Men jag fick med mig en ögonkräm hem. 

Jag googlade precis produkten på nätet och den kostar 250 dollar. Hoppsan Kerstin!!! Men nu till dagens i-landsproblem. Jag använder inte dyra saker för mitt face, men om jag använder denna kräm och den gör mirakel för mina påsar under ögonen (har jag ens det?) och sen tar burken slut, måste jag då köpa en ny? Eller blir det värre av att använda denna produkt och inte fortsätta?

Vad tycker ni, snälla säg till mig. Analyserar jag för mycket nu och ska bara använda det och sen inte tänka på det mer när den tar slut. Jag menar 250 dollar är typ nästan 2000 kr och jag köper inte ens min kräm för 200 kr för ögonen (nästan). Jag är typ rädd att jag ska älska det och sedan kommer jag inte ha råd att köpa den igen? Jag menar det man inte prövat, kan man inte veta. Normalt så tycker jag att det är fel att tänka så, men i detta fall kanske det är en huvudvärk i-landsproblem mindre....

Den dagen jag har råd att köpa såna dyra krämer....den dagen....Men jag förväntar mig mirakel!

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: