Cupcakes + Frozen Yogurt = Yocake

Skrivet den 2012-04-09 kl 05:24:25 i kategorin MAT av Jenira
Permalink

Ni vet ju att jag är galen i Frozen Yogurt och äter det säkert minst en gång i veckan. I torsdags åt jag på Pinkberry som har en av mina favorit smaker (salted Caramel) och igår upptäckte vi ett nytt ställe som öppnats 5 min från vår lägenhet. De har som alla andra samma yogurtglass men det som skiljer de från de andra ställen är att man först väljer en valfri cupcake (de har många olika smaker) och sedan väljer man glass plus topping. 

Hur smart är inte det, jag älskar cupcakes och jag älskar Yogurtglass så vad mer kan man begära av livet. Varför kom jag inte på denna idé själv? Jag kommer gå tillbaka dit igen, det kan jag lova. 




Inte så svårt att gissa vilken som är min.

En med coconut cupcake med rasberry sorbet glass och gummibjörnar och den andra med Cookies and Cream Cupcake och Chockladmint glass. Båda var supergoda.

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: