Zzzzzzzzz

Skrivet den 2011-10-28 kl 05:25:43 i kategorin av Jenira
Permalink

Så trött är jag just nu. Jag gjorde något spontant idag efter jobbet. Roshini ringde mig på vägen hem, så jag träffade upp henne och gick till Yogi Berry och pratade en liten stund. Det kändes skönt att inte gå hem och träna för en gångs skull. Jag är helt slut efter dagens arbetsdag. Min man kom även hem, så jag lagade lite mat till honom. Nu e det dags att Zzzzzzz.



Min lilla sminkhörna som jag spenderar en liten stund på morgonen. Jag ska sätta upp en längre spegel senare och sätta en pall där. Jag får ont i knäna efter ett tag. Men det är rätt mysigt med kojkänslan :)





Två produkter för mina ögonbryn som jag bara kan köpa i Sverige. Pennan är från H&M och den finns inte här och jag hittar INGEN som är lika bra. Så typiskt! Den andra paletten är från Make up store och jag kommer sörja om den går sönder. 



Mörk blå räknas väl till en färg, eller?? 



Kommentarer
Sarah

Hallåååå!! Jag kan skicka till dig!! Kram

2011-10-28 @ 14:13:53
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: