Ryckningar i ögat

Skrivet den 2011-10-07 kl 06:08:35 i kategorin av Jenira
Permalink

Ibland är jag ett EMO som min man kallar det. Emotionellt vrak med andra ord och vissa stunder har jag så mycket motivation att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv. Men det går i intervaller. Jag vart lite irriterad idag på jobbet, eftersom jag anser att jag är redo för att ta mer ansvar än vad jag får. Men det känns som om min chef inte tror att jag kommer att hantera situationen. Jag förstår att det är mycket som står på spel om jag säger fel saker och så vidare, men hur ska jag någonsin annars lära mig. Men vad ska man göra, så jag satt och var lite bitter på jobbet.

Jag tror att det är mycket och tänka på för tillfället med flytten, jag vet att jag tänker för mycket eftersom jag ständigt har ryckningar i ögat. Jag tror att jag tänker på hur vi ska måla och inreda och alla saker som man behöver för att skapa ett hushåll från start. 

Idag var jag död efter jobbet, men vi åkte till Bed, Bath and Beyond för att handla saker till badrummet och kom ut med massa saker. Men det var inte lätt, för jag och min man hade lite olika åsikter om saker och färger. Men till slut så hittade vi något och kunde mötas i mitten och jag är nöjd med hans val och det ska bli kul och se hur det ser ut i badrummet. 

Vi gick även till Home Depot för att handla färg för att måla och som vanligt så gick vi in med ett beslut och kom ut med ett HELT ANNAT. Det var nästan som en lek, jag valde ett rum och sedan så valde han ett annat och sedan ändrade vi oss igen och det slutade med att vi valde fyra färger till tre rum. Två till vardagsrummet och en till sovrummet och sedan fick min man välja en grönaktig färg till kontoret. Först så tyckte jag att den gröna var alldeles för mörk, men jag tror att det kommer bli fint eftersom vi ska måla en del av rummet. Svårt att förklara. Ni får se efter helgen.

Imorn är det sista dagen (HOPPAS JAG) som jag pendlar denna långa väg. Det har varit inget annat än plågsamt, speciellt denna vecka med alla olyckor på vägen, vilket gjort min 2 timmars resa MER PLÅGSAMT. Jag kan nästan inte tro det, äntligen är det dags. Jag har väntat ett år och nu ska jag få börja mitt liv med min man, det känns nästan overkligt men fantastiskt. Jag är tacksam över mina svärföräldrar som tagit emot oss och verkligen tagit hand om oss väl, men NU ÄR DET DAGS YAYAYAYAYAYAYAYAYAY!!! Jag hoppas att det blir bra, SNÄLLA GUD!

OK fredag imorn och jag ska hjälpa Gubben att packa och skriva upp listor vad vi behöver köpa på lördag. Ciao



En av burkarna kom från Martha Stuarts färg kollektion. Hon har verkligen allt. Massa produkter i Macy och nu även färg. Vi köpte en liten burk av henne som skall vara på en av väggarna i vardagsrummet.



Kommentarer
Pantea

Ääällllskar Bed, Bath and Beyonds grejer....så fiiina! =)

2011-10-21 @ 11:37:11
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: