Lunch i solen

Skrivet den 2011-10-07 kl 05:48:41 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag tycker att alla har rätt att ta en liten lunch break. Det har varit lite luddigt det här med lunch så hittills har jag bara gått ut och köpt lunch eller så har jjag med mig lunch och då missar jag det fina vädret.

Idag bestämde jag mig för att gå ut och sätta mig i solen. Jag anser att det är min rättighet som människa.

Även om man har mycket att göra, anser jag att en lunch paus utanför sin arbetsplats är nyttigt. Eller så är jag bara super svensk :)


Kommentarer
Kali

Jag håller med dig! Jag tycker också att det ska vara riktiga "raster" och riktiga luncher och det där med en smörgås vid skrivbordet har jag aldrig förstått och kommer aldrig att göra det!!! Jag tror att vi är SUPERSVENSKA!! :)

2011-10-07 @ 17:06:52
URL:
Carra

haha...YES en lunch per dag ar jag vard!!!

2011-10-07 @ 17:28:10
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: