Gottegrisen Carolina

Skrivet den 2011-10-25 kl 05:26:02 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag är verkligen en Gottegris, men vad ska jag göra när alla saker är " IN MY FACE". Jag var på ett event med min chef på "National Museum of Woman in Art" i DC. Jag var lite stressad eftersom Gubbarna som lämna sängen kom i sista minuten så jag fick inte mycket tid att fixa mig. Men jag kom fram precis i tid och fick uppleva ett ytterligare fantastiskt event. Eventet handlade om hur man hanterar krissituationer när man har tex ett event. Det var mycket intressant eftersom det är aktuellt, då vi på senaste tiden har drabbats av jordbävningar och stormväder. Men efter seminariet så kom vi till den bästa delen: Reception med massa plockmat. Jag har ju sett massa event, men det var kul att vara den som fick vara på självaste eventet och inte jobba.

Jag älskade lokalen och hur de hade satt upp maten, temat var katastrof och krissituationer. Tex vid skaldjursbaren hade de flytande rök och det fanns en skylt där det stod " Where there is smoke, there is a fire ". Men jag kunde inte sluta glo på efterrätt baren som rörde på mig. MASSA chocklad och cupcakes, mini glassar osv. Min favvo av maten var de goda små söta mini hamburgare som fanns där, YUM!!.

Jag vågade inte ta för mycket kort, då jag inte ville framstå som en amatör (hihi). Jag försökte att inte hänga efter min chef så mycket och minglade mycket för mig själv och måste säga att jag är stolt över mig och lyckades prata med några roliga människor. Jag fick deras kort och skall maila dem imorn, så att de kommer ihåg mig. Jag har ju inte fått mitt kort än, så jag vill inte att de ska glömma bort mig. En av gubbarna jag pratade med, jobbade med att boka band till olika event och han sa att han skulle ta med mig på massa event, så att jag fick träffa lite folk. Hoppas att han bara inte babblade :) för man vet aldrig.

Så imorn ska jag jobba med ett bra humör och jag insett att sakta men säkert så kanske jag lyckas bygga upp mitt lilla nätverk. Nu ska jag sova fastän jag är uppe i varv. Måste vara för all chocklad jag ätit (KUNDE INTE LÅTA BLI). Kanske är bra om jag inte går på för mycket events, kommer bli smock FET annars. 



Snabb fixning, men körde på en klassisk look.
Klänning från Forever 21 och gammal kavaj från H&M


Denna bild gör inte rättvisa, men det var en fantastisk byggnad och det är många bröllop här.




Titta vad jag fick på posten Tihihihihihih jag såg så rolig ut, men glasögonen kommer inte att användas, för jag såg NADA i dem. 












Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: