Fjärilar i magen

Skrivet den 2011-10-09 kl 07:02:17 i kategorin av Jenira
Permalink

Jag hatar att flytta och har gjort det många gånger i mitt liv men idag fick jag fjärilar i magen. Det känns fortfarande overkligt. Jag är så trött och ska lägga mig efter en låååång dag. Men flytten gick bra och vi har massa saker att göra. Vi gick till Ikea och köpte MASSA saker, men har massa kvar och glömde en hel del också. Det enda som inte gick enligt planerna var nog att målaren kom väldigt sent och hade dubbelbokat sig. Men han lovade att komma imorn och BÄST för honom att han inte skämtar för våra möbler skall komma imorn, så han gjorde inte den saken lätt för oss. Ok ser fram emot dag nummer två imorn. Ciaoooo


Våran nya kaffemaskin


Köpte så mycket saker till vårt lille köke, men allt är gömt.


The place är ett mess med alla kartonger


Våran byra är klarbyggd från Ikea och tack gode Gud att jag slapp göra något. Har för många minnen från min lägenhet i Stockholm, när jag skulle göra allt själv!


Försökte pynta upp toaletten lite med det vi hade.




Min nya hang out spot Whole Foods


Vi har ingen TV än så vi titta på Hockey i våran Lounge. 











Kommentarer
Sarah

vilket fint kök!!! Love it!!

2011-10-09 @ 19:18:17
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: