Will Smith's hometown

Skrivet den 2012-05-22 kl 17:34:26 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Ohh yeeeaaaah, jag har varit en Will Smith fan enda sedan jag var liten och jag ska äntligen få besöka hans hemtrakter. Denna helg är det nämligen Memorial Day weekend i USA och alla är lediga på måndag och många åker bort på dessa långhelger. Jag och Hubby hade inga planer för denna helg och allt är super dyrt eftersom priserna går upp för Memorial day, så vi bestämde oss för antingen åka en natt till Atlantic city eller Philadelphia. Så vi bestämde oss till slut för Philly och stannar en natt på ett hotell i den centrala delen. Jag vet inte så mycket mer om Philly än att Will Smith är född där, det finns ett Van Gogh utställning där just nu, Rocky sprang omkring där och att det finns en LOVE grej som alla tar kort vid. Ja så allmänbildad är jag om Philly, men jag ser verkligen fram emot detta då jag hört att det ska finnas MASSA bra restauranger i Philly :)

Translate/ I have been a Will Smith fan ever since I can remember and finally I get to visit his hometown. This weekend is Memorial Day weekend and everyone gets Monday off and many people take advantage of that and travel to different places. Hubby and me didn't have any plans for this weekend and still we wanted to do something, so we were pending on Atlantic City or Philly and ended up with Philly. We will be staying there for one night. I don't know that much about Philly more then that Will Smith is born there, there is a Van Gogh Museum there, Rocky was running around in Philly and there is a huge Love sign somewhere in the city. However, I am really looking forward to it and I have heard there are a lot of good restaurants in Philly :)


I just love big cities <3



I just have to have a photo here right?






Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: