Talk about Intense

Skrivet den 2012-05-17 kl 18:17:12 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Igår var jag på en intervju och jag lovar att jag aldrig i mitt liv gått på så långa intervjuer som här i USA. Denna var nästan 3 timmar och jag var helt slut efteråt. Snart skall jag på en till men den är ganska nära där jag bor. Att gå på en intervju känns som att på och göra ett prov i skolan. Jag var så himla nervös, men jag kände att det gick bra. Nu är det väl bara och som vanligt vänta och hoppas på att ingen annan var bättre än mig. 

Jag känner mig krasslig idag och jag tror att det beror på att jag var ute i regnet i måndags efter simningen och nu slår det på kroppen. Det bästa med att träna är hur väl man lär känna sin kropp, jag märker idag att hjärnan vill träna men kroppen säger nej och jag brukar inte lyssna på kroppen då den ibland luras och är lat. Men jag vill inte bli värre och ska ge mig själv en dags vila. I VÄRSTA fall om jag blir jätte sugen så ska jag gå till gymmet och köra lite vikter, men inget som gör att jag blir värre. 

Nu ska jag läsa på lite om det andra företaget jag ska hälsa på om några timmar och sedan göra mig i ordning. Jag har typ 3 intervju looks som jag kör hela tiden, men idag är det varmt och jag kan passa på att ta på mig en gammal H&M klänning som jag använde mycket på SEB. 


Translate/ I don't think I have ever been at so many looooong interviews as here in the US. Yesterday's interview was almost 3 hours and it was intense. I am going to another one in a couple of hours, but it's close to my house. It almost feels like taking a test before I attend the meetings, I don’t know why, but I get so nervous before the interviews, now more then ever, but this time I felt like it went well. I guess I just have to wait and see and hope that no one was better then me. But I have learned not to be so upset if I loose it again.

I am also feeling a bit sick today, probably cause of me being drenched in the rain on Monday. I totally feel that I know my body these days because of all the work out I have been doing. So today my body is telling me that I am tired, however my brain is telling me something different. I have decided to trust my body today and rest, so I don't get worse. I have to get ready soon for my next meeting and I'll probably wear one of the three looks that I always do for a interview.



I was reallt early for the meeting and I prefer to be early then too late, so I went to café nearby and read through the job description and about the company. 


If nothing else, I say an amazing view from their meeting room. A perfect view of Georgetown and House of Sweden. 





Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: