Spring BBQ

Skrivet den 2012-05-07 kl 02:49:13 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Jag vet att det är sommarväder här, men man kallar det i alla fall vår och inte sommar tydligen. Men igår hade jag en så himla hektisk dag. Det var min svägerskas "Prom" och jag skulle åka hem till henne på morgonen för att fixa hår, smink och låna ut min röda klänning som jag hade på ett bröllop förra året. Jag måste säga att jag blev så himla nöjd och det bästa är att allt gick så himla snabbt. Hon ville ha en Lauren Conrad lös bulle, men jag tyckte att hon skulle ha en sne bulle och med 1000 hårnålar fick jag till det.

Sedan åkte jag till årets första BBQ hemma hos Rosh och det var så himla kul. Vi hade tur med vädret, eftersom att det stod att det skulle regna. Jag och Rosh hade dock planerat att vi skulle ta det lugnt under grillningen och att killarna skulle sköta allt. ICKE sa Nicke, det blev verkligen inte så och jag, Libby och Roshini fick göra allt. Men det var kul och allt blev super. 

Efteråt gick vi in och rökte vattenpipa och njöt av varandras sällskap. En riktig lyckad kväll, det enda som jag kan klaga på var min pollenattack jag fick när vi kom hem. Tänk om man slapp ha pollen, Guuuuuud vilket härligt liv. 


I know it's summer here, but here they call spring what we call Swedish Summer. Yesterday I had such a busy day. It was my sister in law’s "Prom" and I fixed the hair, makeup, and brought my red dress that I wore at a wedding last year.

After fixing her prom stuff I went to Rosh house for this year's first BBQ and it was so much fun. We were lucky with the weather. Rosh, and me however, had planned that we would take it easy during the grilling and thought that the boys would handle all the BBQ stuff. But nooo nooo girls did it all.














Helt underbar kväll, hoppas på många fler sådana.

Such an amazing night, hoping for more. 


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: