Snacka om regn

Skrivet den 2012-05-15 kl 01:50:01 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Jag föredrar att det regnar på veckodagarna än på helgerna. Men vilket regn det har varit idag eller är fortfarande. Jag som var duktig och städade hela lägenheten samt tvättade lakan och kläder (nåt jag verkar göra varje måndag) sedan gick jag till gymmet för att simma några längder och belönade mig med 10 minuter bubbelbad (underbart). Sedan skulle jag ut och göra hundra saker, men snacka om att jag blev blöt av att åka runt till alla dessa ställen. Inte kul sedan när jag skulle bära hem allt.

Jag har precis lagt in middagen i ugnen, det blir ugnsbakade potatis, sötpotatis med feta, rödlök och rosmarin samt lite vitlök. Detta serveras med Lax och kokade grönsaker. Jag är så hungrig nu att jag skulle kunna äta innan Hubby kommer hem från gymmet.


Men en glad nyhet är att jag fått något i brevlådan idag som jag gör mig lika glad varje månad och sedan har jag även fått hem min nya bok som jag ser fram emot att läsa (tydligen en snuskbok, men som alla verkar läsa tihihihi).

Vi får väl se :)

Translate/ What a rainy day, but I prefer rain on weekdays rather then weekends. I have been very good and cleaning the house today and washed all clothes and sheets (something I seem to do every Monday). I even went swimming at the gym and spent 10 minutes at the Jacuzzi. I just finished making dinner and I made roasted potato, sweet potato with Feta cheese, red onion and rosemary and some garlic. This will be served with salmon and some cooked veggies. Soooo sooo hungry right now. I have also received a nice gift in the mail today and one of the items is a book I have been wanted to read for a while, little bit dirty, but I want to know what the hype is :)



I heart Oprah





Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: