Nöjd

Skrivet den 2012-05-08 kl 20:19:13 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Jag känner mig nöjd för att jag vaknade tidigt och hoppade in i duschen och sedan gick ner till Whole Foods för att köpa frukost. Sedan har jag suttit och gjort klart månadsrapporten för SWEA och som varje månad glömmer jag ett minustecken och vill döda mig själv. 

Nu ska jag ta en paus och äta lite lunch, ikväll blir det Latino Heat kl 19.00 och repriser på Oprah som jag spelat in.



Translate/ I feel very happy today, cause I jumped in the shower and went down to Whole Foods to buy some breakfast. I also finished my Monthly Balance for SWEA and every month I make the same stupid small mistake but eventually it always goes well. 

I am taking a lunch break, tonight it's Latino Heat night at 7 pm and replays on Oprah that I have recorded.



Love going down to Whole Foods in the morning and see all the fresh foods and I love it when its not too crowded.


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: