Its time for SWEA again

Skrivet den 2012-05-11 kl 21:32:02 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Igår var jag på styrelsemöte, som sker en gång i månaden och men denna gång så hade jag och två andra planerat en baby shower på samma gång eftersom Ann-Sofie ska få en liten flicka in augusti. Det var ett jätte trevligt möte med god mat och massa diskussioner. Nästa månad är det massa svenska event, som national dagen picknic på residenset och svensk midsommar så klart. Om jag och Hubbz är här så vill jag gärna gå på midsommarfirandet, och få äta lite svensk mat och dansa små grodorna (not) men jag vill ha en krans i håret :)

Translate/ Yesterday I attended the monthly board meeting from SWEA and this time it had a little twist, since it also was a baby shower for Ann-Sofie who is having a baby girl in August. It was a very pleasant meeting with amazing food and company. Next month I am looking forward to several Swedish events, one is the Independence day at the Swedish Ambassadors house and the other is Swedish midsummer picnic. If Hubbz and me are in town, I would love to attend that and wear flowers in my hair :)



Styrelse middag


Baby Shower Cup cakes


Everyone wore something pink and this is the only thing I found. 







Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: