Girlfriend love

Skrivet den 2012-05-08 kl 05:26:13 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Idag hade jag inte den bästa dagen, jag mådde dåligt hela morgonen. Jag saknar verkligen mina vänner och började titta på gamla bilder och livet var aldrig perfekt innan, men man behöver sina tjejkompisar ibland. Det är bara så, man behöver de där dyrbara minuterna för att få prata av sig lite och sedan gå vidare i livet. 

Så i flera timmar satt jag och deppade tills jag inte orkade få ut en tår till och sedan bestämde jag mig för att det var nog med deppande, tog på mig baddräkten och simmade på det nya gymmet. Jag simmade i 40 min och sedan hoppas jag att få en stund i bubbelpoolen, men idag hade jag oturen att hela bubbelpoolen var full med gamla gubbar, så jag skippade den. Men att simma var helt underbart och jag ska ha som rutin att göra det en gång i veckan. 

Munia min räddare i nöden, frågade om jag ville följa med och shoppa med henne och det var nog precis vad jag behövde. Att få känna mig normal för en liten stund och bara shoppa lite och prata om livets i-landsproblem. Det var ett bra slut på kvällen. 

Jag måste jobba klart med SWEA imorgon, men livet är lite enklare just nu med vår nya skrivare i vårt lilla kontor. Det gör verkligen skillnad att ha en skrivare hemma och slippa gå till olika ställen för att skriva ut olika dokument. 


I didn’t have the best day today and was feeling bad all morning. One thing I miss is my friends and I started to look through some old pictures and my life never was perfect before, but you need your girlfriends sometimes for ventilating with each other and then move on with life. After hours of being depressed, I decided I couldn’t do it anymore and went to the gym to swim and I was hoping to get into the Jacuzzi, however, it was occupied with old men.

Munia my hero saved me by asking if I wanted to go with her and do some shopping at the mall and talk about rich mans problems. It turned out to be a great ending if the day at least. 

I have to finish my work for Swea tomorrow and life is better now with our new printer in our office.




Såg dessa väskor från Marc Jacobs, dessa kostar runt 10 000 kr så just nu håller jag mig till Marc by Marc Jacobs, men en dag så vill jag kunna göra annat än att sniffa på dessa godingar. Jag gillade den nude färgade för sommaren....uffffff.

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: