Utkastade

Skrivet den 2012-03-16 kl 21:32:49 i kategorin DINING OUT av Jenira
Permalink

Igår hade jag en så himla trevlig kväll, jag träffade en grupp bengaliska tjejer och vi alla kom så bra överens. De flesta kände varandra, men det var så kul att träffa ett gäng tjejer och kvällens långa topic var: Bengal tjej problem. Tro mig det finns många, och vi kunde ha babblat hela kvällen. Vi åt middag på en mysig restaurang och sedan blev vi utkastade och vi hade så mycket mer att prata om att vi fortsatte till Cheesecake factory för att dela på en bit (de är stooooora). Vi satt där tills vi blev utkastade igen. Jag hoppas det blir flera sådana träffar :)



Jag beställde lamm och fick chock av storleken på lammet. 


Härligt gäng men jag ser ut som ett MONGO. 


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: