"SUCK"

Skrivet den 2012-03-07 kl 18:36:47 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Jag önskar att jag hade lite roliga nyheter att skriva på bloggen, men tyvärr. Jag fick inte jobbet jag verkligen verkligen ville ha, och de stod mellan mig och en annan kandidat på slutet och den andra kandidaten kom direkt från en Hedge Fund och företaget jag sökte till var ju en Hedge Fund, så de tog ingen risk och valde honom (ohhhhhhh).

Jag var lite förtvivlad för att jag trodde verkligen att jag skulle klarat av denna position och hade önskat att de hade tagit en risk och anställt mig och jag lovar att de inte hade ångrat sig, med tanke på hur hungrig jag är för att jobba. Så jag spenderade 10 minuter att böla lite snabbt och sedan är jag tillbaka på Starbucks och tillbaka på ruta ett. Jag har i alla fall haft massa flyt i morse och hittat bra positioner att söka till, så det är väl bara att hålla tummarna och hoppas att de hör av sig till mig. 

Det positiva är att det är 20 grader ute och solen skiner så jag får nöja mig med det idag. Jag ska inte springa ute och ta en paus idag och kolla om det finns något bikram pass och hyra en film eller något. Min man är på resa, så jag ska unna med lite girly film. Nya tag som gäller....


Lite mindre lager idag.


Motivation tack!!

Kommentarer
Bobby

Det kommer vända snart vännen ska du se. Så stolt över dig.. <3

2012-03-07 @ 22:47:10
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: