Regn helg

Skrivet den 2012-03-26 kl 02:20:27 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Jag lämnade av min man på flygplatsen idag och det känns helt tomt i huset men efter en dag så blir det alltid lite lättare. Det är lite kul att han sa åt mig 1000 ggr att inte missa min exit på vägen hem,vilket jag såklart gjorde men huvudsaken är väl att jag kom hem.

Denna helg var helt annorlunda från förra helgen. Förra helgen var jag och Hubbz sjukt hurtiga och denna helg har det regnat hela tiden så vi har verkligen sovit ut, slappat, ätit pizza, glass och hyrt film. I fredags så var jag och tittade på Cherry Blossom i DC för att de har slagit ut en månad tidigare än vanligt och de håller tyvärr inte så länge så jag och min kompis passade på att titta på dem innan de skulle försvinna. Sedan mötte jag upp alla vänner och myste i Georgetown vilket var trevligt, MEN jag fick världens POLLEN attack. VARFÖR VARFÖR VARFÖR?

Jag såg en film med mannen i lördags som fick mig att rysa i hela kroppen. Filmen hette: The Whistleblower. Man måste bara se filmen och alla kvinnor kommer vilja rädda alla dessa unga tjejer från hemska män. Jag mådde nästan dåligt av filmen, men det är en sådan film man bara måste se för att inse hur mycket ont det finns i världen och hur viktigt det är att att stödja organisationer som hjälper dessa människor. Se den!


Jag och Roshini lyckade matcha varandra väldigt bra utan att vi visste vad vi hade på oss. Mina kläder är dock från 1800-talet men vi båda hade nude klackar, beige väska, liknande klocka, korall underdel och nude tröja. Lite kul :)






Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: