Lite färg på bordet

Skrivet den 2012-03-08 kl 21:44:56 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Det är jättefint väder, men jag har inte lämnat huset än. Sitter fortfarande med pyjamas och fixar saker. Jag ska gå ut snart för jag får panik av att vara inne när det är fint väder som idag. Jag trodde att jag skulle gå på middag med några tjejer, men det visade sig vara NÄSTA VECKA. Hur pucko är jag på en skala? 

Tittar på Nigella och tänker vad jag ska unna mig för mat ikväll. Jag är så lat att jag tror det blir Wholefoods. Min man kommer hem imorgon så jag får unna Internationella Kvinnodagen för mig själv. Idag kanske det är värt att hyra en film, men jag har övertalat Roshini att äta glass med mig. Det var ett tag sedan jag åt Frozen Yogurt och sedan kan jag väl hyra film. 

I helgen ska vi FÖRSÖKA springa 10 km (vi får se) med hans kompisar och sedan ska jag göra svenska pannkakor hos mig. Jag tänkte även göra Leilas enkla scones och kanske en blåbärspaj. Hoppas det inte blir för mycket sött, för jag kan äta massa frukost till skillnad från min man. Idag åt jag gröt med kanel och valnötter, en stor macka med ett stekt ägg och en stor kopp kaffe. Jag kan äta frukost hela dagen om jag kunde :)



Från vitt till orange.

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: