Kroppen säger NO MORE

Skrivet den 2012-03-15 kl 03:18:42 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Jag mådde lite illa idag innan vår joggingrunda, men vi har hittat ett nytt ställe att spinga på och det var helt fantastiskt så jag ville inte säga något till Hubbz innan joggingrundan (dumbom). Det jag älskade mest var alla hundratals människor som sprang omkring på samma bana. Men efter 2 mile (engelska mil) så började jag känna hur kräkningen var nära och var tvungen att stanna ett bra tag och sedan orkade jag springa tillbaka. Förmodligen skulle jag INTE ha sprungit tillbaka eftersom jag mådde piss på vägen hem. Hela min kropp gör ont nu, jag kan inte ens gå utan att det är jobbigt. 

Min man var gullig och lagade Vodka Sauce pasta till oss till middag eftersom jag kände mig mördbultad. Vi tittade lite på American idol och ska lägga oss snart och jag tror att vi kommer sova gott. 

Jag har varit lite tjurig idag, vill inte erkänna det men det är sant. Jag fick nämligen två nej till två andra jobb jag sökt, men jag KAN JU inte ta allt så personligt, eller hur? Men man undrar ju vad man ska göra annorlunda. Min man förslog att jag skulle lägga ner sökandet ett tag och söka en kurs, men ni förstår inte. Jag kan inte göra annat än att tänka på jobb. Jag känner att det är nära nu och kan inte tänka mig koncentrera mig på böcker, även om det kanske är en bra idé. Vi får se, jag har sagt att han ska ge mig några veckor och om det inte hänt något så kanske jag måste tänka om. 

Oh well.....snart är det helg.


Det var meningen att vi skulle springa 6 mile, men så blev det inte.


Köpt Vodka sås med fjärilspasta (min favvo) med kyckling och räkor mums...


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: