I heart Brunch

Skrivet den 2012-03-05 kl 05:43:12 i kategorin DINING OUT av Jenira
Permalink

Brunch helg kan man verkligen kalla det både lördag och söndag. I fredags spenderade jag min tid hemma, eftersom jag inte mådde så bra. Jag kollade på filmen "Moneyball" som jag gillade och åt för mycket popcorn samt var i säng innan midnatt. Jag behövde verkligen sova bort mitt illamående (nej jag är inte gravid). 

Resten av helgen brunchade jag en massa och var på en modevisning där jag missade själva visningen, men fick glo på alla människor och deras outfits. Jag analyserar alltid allas outfits, det bästa som finns. 

Ny vecka imorgon och hela kroppen och jag är nervös, jag kan inte tänka klartt. Jag vet ju inte hur det gick på intervjun och de andra träffarna jag har haft. Blir det ett negativt svar så finns det inget jag kan göra, men nu är jag på G så jag hoppas att något positivt kommer fram snart. Nu är jag så himla trött och ska sova och uppdaterar med roligare nyheter under veckan. Det känns som om att jag inte kan slappna av förrän jag får veta lite nyheter. 


Fredags mys


Snart är det påsk 


Peanut butter and Jelly Creps, do I need to say more?


Och nej jag åt inte allt, en bit av alla räcker för att mätta magen. 

Ja, vi är fullt normala. Jag snodde min kompis Burberry glasögon som jag gärna hade velat ha för mig själv. 



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: