24 grader sol i Mars

Skrivet den 2012-03-14 kl 23:02:54 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Jag har inte haft någon lust att blogga idag, har suttit framför datorn i många många timmar och sedan ute i solen i några timmar. Nu är jag helt slut, känns som om jag haft en effektiv dag på jobbet. Jag kan inte beskriva hur konstigt det är att det är sommar helt plötsligt. Jag hoppas att vädret håller i sig. Jag vågar inte tänka på hur varmt det kommer att bli här under sommaren. 

Nu ska jag göra något helt annat, Hubbz har jobbat hemifrån så vi ska åka till en park och jogga. Det gör mig alltid glad och speciellt nu när man kan springa i shorts. Såååååå trött på mina fula joggingkläder. Ni ska se min lista på allt jag vill köpa när jag får min första lön. Den börjar bli LÖJLIGT LÅNG :) Kanske kan skicka den till Tomten. Hoppas alla mår bra och tack för ert stöd, det får mig att kämpa mer.



Jag älskar våran bakgård som alla får njuta av i byggnaden. Men det var bara jag ute hehe. 


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: