Hours of nothing

Skrivet den 2012-06-07 kl 04:41:50 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Så jag har varit hemma inlåst i två dagar och jag vet inte varför men jag har inte känt för att gå ut helt enkelt. Jag haft massa städ projekt, då det var jordbävning i min garderob i helgen, detta tog jag hand om. Sedan städade jag hela min kyl och frys. Jag fattar inte vad vi har där inne och ändå hittar jag inget som går att äta. Så jag slängde massa mat (tyvärr) som vi samlat på oss sedan vi flyttade in. Det är knas hur mycket saker vi köper men inte äter. 

Idag jobbade jag med SWEA för jag lagt det lite åt hyllan pga. all jobbsökande. Sedan joggar lite och lyfte lite vikter. Men mer än så har jag inte gjort, blivit mycket tv och latande och många timmars ensamhet. Igår så fick jag världens prat ryck när vi skulle lägga oss och jag lät inte min stackars man sova. Jag fick lite dåligt samvete i morse när han skulle upp tidigt. 

Det var meningen att jag skulle laga lite mat men min Hubbz tyckte att vi skulle skippa matlagningen och pröva detta ställe som han hörde var bra, dyrt för att vara ”Mall” food men SÅÅÅÅÅ VÄRT DET. När vi väl var i "Mall" så köpte han ett presentkort till mig utan att jag märkte av det på Ann Taylor. Det är en klädkedja som säljer mer jobbanpassade kläder. Min svägerska tycker att det är mode för äldre människor, men jag vill ha vissa kvalitets baskläder som man kan använda mycket utan att de slits. 


Translate/ I have looked myself in our house for two days and done nothing, only cleaning and a lot of laziness. Also done some work for SWEA today and spent a lot of time alone, talking to no one which I kind of took out on Hubbz yesterday and didn't let him sleep last night cause I just wanted to talk. Poor guy was dying this morning, BAD wifey!

We also tried this food place in Montgomery Mall, Grill Kabob and it was amazing, expensive to be mall food, but totally worth it. My hubby also bought me a gift card at Ann Taylor. I just want some basic clothes from there that I can wear without it being ruined after a short time.


We orded this and Lamd gyro (kind of like Swedish Saffets food, but it was lamb)
From Grill Kabob, Montgomery Mall


A gift from Hubby :)

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: