Älskar fynd

Skrivet den 2012-06-14 kl 06:07:27 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Idag har jag haft en lugn men produktiv dag. Jag började morgonen med att klura ut hur man scannar in dokument och skickar pdf och det kan jag säga er tog en stund. Jag behövde skicka in massa papper till Ashmore för att de ska kolla en bakgrunds check. Sedan hoppade jag på tåget och åkte till DC för att träffa Tarmin för en kortis och kolla lite kläder från Ann Taylor. 

En sak ska ni veta, att det lönar sig inte att handla kläder till fullpris ( i vissa butiker), om man inte ÄLSKAR varan. För allt går på rea efter ett tag. Ni vet hur mammor är, alltid när vi skulle handla så sa min mamma, vänta några månader så kommer den vara halva priser och det stämde aldrig och om det var så att det stämde så fanns den givetvis inte kvar i ens storlek. Men här i alla fall (i vissa butiker) så går allt på rea, speciellt på Ann Taylor. Jag såg en klänning för 200 dollar förra månaden och nu var den på 79 dollar, men jag vet inte vart jag skulle ha på mig den, även om den var fin. Men jag har brist på toppar, så jag hittade två som jag gillade. Den ena var ett fynd från 88 dollar till 9 dollar, yohoooooo. Älskar fynd!

Sedan gick jag till H&M en snabbis för att kolla på bikinin (vilket är det värsta jag vet) men jag insåg att jag måste eftersom vi ska till Vegas och OC Beach snart. Men tro det eller ej, jag hittade två som jag gillade, så yohoooo igen. 

Jag sprang hem och skyndade mig till TV ‘n för att Tyskland är ju mitt andra lag i VM och de vann över Holland idag, vilket gjorde mig massor med glad. Hoppas de spelar lika bra nästa match. På fredag är det Sverige igen, de måste ju vinna. Har även varit duktig och invigt mina nya shorts på en springrunda och ligger nu i sängen och längtar tills min Hubbz kommer hem imorgon från Houston. Natt mina vänner....

Translate/ Have had a productive day, started by trying to figure out our scanner and then send paper to Ashmore. I also had a date with Tarmin, it was a short one, but always to fun to see her. We went to Ann Taylor and I bought two tops that I found at the sale section. I also peaked in at H&M to find some bikinis for the summer (hate looking for bikinis) and bough a pair of new shorts for my running collection. Came home and watched the Germany game and was very glad that they won, since they are my number 2 team after Sweden of course. Very excited over Friday's game.



I tried to do this steps by Jillian från Biggest looser, but I was dying cause they were much harder then I thought. I'll have to do them tomorrow at the gym to fix my stomach. 

From Magazine: Woman's Health



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: