Helgen som gick

Skrivet den 2012-06-19 kl 04:52:39 i kategorin LIVET av Jenira
Permalink

Det blev lite ditten och datten. Det började med en mysig fredag med sushi med mannen och några vänner och sedan hängde vi på ett otroligt mysigt ställe i Gaithersburg och rökte vattenpipa och pratade gott. Lördagen åt vi brunch i dc och sedan tog vi det lugnt hela kvällen och tittade lite på masterchef som vi hade spelat in. På söndagen var det farsdag och vi åkte ut till Great Falls och grillade med familjen. 

De kommande tre veckornas helger ser jag fram emot. Om allt går väl och hälsan är på topp (jag tar aldrig det för givet, sjukan kommer när man minst vill det) så är det Ocean City (stranden) med Rosh denna helg och veckan efter åker jag till Vegas, LA och San Diego och helgen efter det så blir det efterlängtade NYC med kussen och måndagen efter det så börjar jag jobba. Idag fick jag en feting hire kit från jobbet, börjar kännas på riktigt nu. Jag har även precis fickparkerat med min man, något som jag suger på. Snart är det dags för uppkörning nr 1. Så måste träna lite mer på det. Nu ska jag fixa all tvätt som jag lagt åt sidan. Kul NOT!

Translate/ Had a good and chill weekend with sushi with Hubby and Rosh and her hubby and then, they took us to a great and cozy hoocka place in Gaithersburg. Saturday, we went to busboys and poets, my favorite and just chilled the whole night with some episodes of Masterchef. And Sunday was of course American fathers day, where we went to Great Falls and had a family picnic with loads of food. I am really looking forward to the weekends to come before I start working, have a lot to look forward to. Hope I stay healthy and not get sick.




Girly amiga Rosh

(Bad picture)








A lot of food for BBQ Fathersday grilling, we bought him a good DSL Camera, we think he liked it :)





Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: